veel gestelde vragen

Op deze pagina vindt u alle veel gestelde vragen.

Wat is de levertijd?

Wij streven ernaar om de bestelde artikelen binnen 1 tot 3 werkdagen te verzenden. DHL heeft over het algemeen 1 dag extra nodig om het pakket te bezorgen.

Welke dagen behoren tot de werkdagen?

Wij werken van dinsdag tot en met zaterdag van 09:30 uur tot en met 17:00 uur. Bestellingen worden tot 15:00 uur verwerkt in verband met het afleveren van de pakketten bij de DHL.

Ik ben wat vergeten te bestellen:

Dat kan natuurlijk gebeuren, het snelste wat u kan doen is het item alsnog bestellen. Wij kunnen geen orders meer aanpassen.

Levering raamstickers:

Wij rollen de raamstickers op en verzenden ze in rechthoekige verzenddozen. Door het rollen kan de bovenste laag (de applicatiefolie) iets kreukelen, dit is alleen de bovenste laag, hier heeft u geen last van tijdens het plakken van de sticker. U kunt de plakinstructies op onze website vinden.

Kan ik artikelen ruilen?

Het is niet mogelijk om artikelen te ruilen.

Kan ik artikelen retourneren?

Artikelen die in de fysieke winkel gekocht zijn kunnen niet geretourneerd worden. Voor webbestellingen zie ons retourbeleid op de website.

Er is iets mis met mijn product:

Mocht er een probleem met uw product zijn, onze excuses daarvoor.
Graag ontvangen wij binnen 48 uur na levering per email duidelijke foto’s
van het product, duidelijke foto’s van de verzenddoos (wellicht is het
tijdens verzenden verkeerd gegaan), uw ordernummer en een goede
beschrijving van wat het probleem is. Wij zullen uw mail zo spoedig
mogelijk beantwoorden.