Retour beleid

Mag ik mijn producten retourneren?

Uiteraard krijg je van ons de kans om rustig over je aankoop na te denken. Je kunt jouw bestelling naar ons terugsturen. Let er wel op dat jouw retourzending hierbij voldoet aan de volgende voorwaarden:

  • Retourneren kan tot uiterlijk 14 dagen na ontvangst van je bestelling.
  • Cosmetische artikelen, oorbellen en voedingswaren kunnen enkel in verzegelde staat en ongeopend worden geretourneerd. Kleding bevat de aangehechte prijskaartjes en is niet gedragen of gewassen.
  • Stuur jouw producten retour in een ongeschonden verpakking (het liefst de originele verzenddoos).
  • Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht voor de retour te weigeren of de schade te verrekenen.
  • Wanneer je je gehele bestelling retourneert verzoeken wij je ook het cadeau bij aankoop terug te sturen. Zo niet, verrekenen wij het aankoopbedrag van het cadeau bij aankoop met het te retourneren bedrag.
  • De volgende producten kun je niet retourneren: (digitale) giftcard en gepersonaliseerde producten.

Tip: bewaar altijd het verzendbewijs van jouw retour totdat jouw retournering volledig is verwerkt. Op jouw geleverde producten gelden de Algemene Voorwaarden.

Hoe snel ontvang ik mijn geld terug na een retour?

Nadat jouw retourzending bij ons is bezorgd, storten wij zo snel mogelijk het aankoopbedrag terug via jouw oorspronkelijke betaalmethode. Na ontvangst kan het tot uiterlijk 14 dagen duren voordat we jouw terugbetaling volledig hebben verwerkt. Mocht het aankoopbedrag na deze periode nog steeds niet op je rekening staan, helpen we je graag verder aan de hand van jouw ordernummer en verzendbewijs.

Cadeaukaart: heb je jouw bestelling betaald met een cadeaukaart, storten we het aankoopbedrag hierop terug. Zorg ervoor dat je jouw cadeaukaart tot 90 dagen na het plaatsen van je bestelling bewaart. Heb je betaald met een cadeaukaart en een andere betaalmethode? We storten het bedrag eerst terug op jouw rekening en het restbedrag op jouw cadeaukaart.

Achteraf betalen: heb je gekozen voor achteraf betalen? Jouw rekening bij Klarna passen wij aan na het verwerken van jouw retour. Indien je deze al hebt betaald, ontvang je het aankoopbedrag terug via Klarna.

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel terug brengen?

Dit is niet mogelijk. Je kunt producten die je online hebt besteld per pakketleverancier terugsturen. Uiteraard doen wij er alles aan dat dit even vlekkeloos verloopt als wanneer je jouw producten in onze winkel terug zou brengen.


Kan ik mijn online bestelde producten ook ruilen?

Ruilen kan niet, maar uiteraard ben je van harte welkom om een nieuwe bestelling te plaatsen om jouw favorieten alsnog in huis te halen. De producten waar je van afziet kun je per pakketleverancier terugsturen.